آموزش کاردستی | جاجورابی زیبای بازیافتی
  • کد مطالب: ۲۴۰۵۴۸
  • /
  • ۲۴ مرداد‌ماه ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۶

آموزش کاردستی | جاجورابی زیبای بازیافتی

دنبال جورابت می‌گردی؟ نمی‌دانی یک لنگه‌ی آن را کجا گذاشته‌ای؟ دوست داری امروز از شر دنبال چیزی گشتن نجات پیدا کنی؟ پس دست‌به‌کار شو!

طاهره عرفانی -چه‌طوری درست کنیم؟

دنبال جورابت می‌گردی؟ نمی‌دانی یک لنگه‌ی آن را کجا گذاشته‌ای؟ دوست داری امروز از شر دنبال چیزی گشتن نجات پیدا کنی؟ پس دست‌به‌کار شو! می‌توانی با دورریختنی‌ها یک جاجورابی یا جاروسری یا جاشالی زیبا درست کنی.

برای این کار، ابتدا با کمک قیچی کارتن را از بدنه‌اش جدا کن. از قسمت پایین کارتن چسب بزن و روی آن نخ گونی یا طناب یا نوار‌های پارچه‌ای بچسبان.

دور کارتن را با همین روش و با استفاده از نخ گونی تا ۱۰ سانتی‌متر مانده به لبه‌ی کارتن ادامه بده. برای اینکه به‌راحتی بتوانی آسترکشی کنی، پارچه‌ای بی‌استفاده را زیر کارتن پهن کن و تا ارتفاع لبه‌ی کارتن اندازه بزن.

سپس با سوزن ته‌گرد (سوزن میخی) چهار طرف کارتن را مطابق شکل سنجاق کن. اضافه‌های چهار طرف کارتن را قیچی و لبه‌های هر قسمت را با سوزن نخ یا باچسب به هم وصل کن.

پس از پایان کار، آن را داخل کارتن بچسبان. لبه‌های پارچه را از لبه‌ی کارتن به بیرون تا طناب‌پیچ‌ها تا کن و بچسبان. حالا شما جعبه‌ی همه‌کاره‌ای داری که می‌توانی وسایل خود را در آن قرار دهی!

چی لازم داریم؟

چسب چوب
کارتن‌های خالی
طناب یا نخ گونی یا نوارهای پارچه‌ای
قیچی
پارچه‌ی بی‌استفاده

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.